سیدرضا باقریان موحد، مولف کتاب «سالنامههای مدارس ایران» گفت: سالنامههای مدارس ایران با وجود اهمیت و ارزش ذاتی، متاسفانه نتوانستند آن طور که شاید و باید در نقشه جامع علم و دانش ایران، جایگاه واقعی خود را بیابند؛ این سالنامهها در کتابخانهها دچار بحران هویت و معمولاً بین قفسه کتابها و قفسه نشریات و مجلات در حال کوچ و جابجایی بودند.
سیدرضا باقریان موحد، رشدیهپژوه گفت: اگرچه از رشدیه با القابی چون «پدر آموزش و پرورش نوین ایران»، «بنیانگذار آموزش و پرورش نوین ایران»،«پدر فرهنگ نوین ایران»،«پدر مدارس جدیده در ایران»، «مؤسس اولین دبستان در ایران» و... یاد میشود، ولی لقب و عنوانی که خود رشدیه دوست داشت و همیشه با این عنوان امضا میکرد، «پیر معارف» بود.
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید