در حال حاضر تنها صفحات ابتدا و انتهای نسخه قابل نمایش است.
از ابنسینا، ابو علی حسین بن عبدالله (375-428ق/980-1037م). با سربندهای «فصل» بیشماره. نخستین: فصل قالوا ان الاجسام الطبیعة تنحصر فی قسمین.چاپ: قاهره، 1326ق/1908م در مجموعۀ «تسع رسائل فی لحمكۀ» به نام «فی الاجرام العلویة».آغاز: بسمله. قال الشیخ. حمدله. حمدالشاكرین و صلواته علی محمد و آله الطاهرین. و بعد، فقد عولت هذه الرسالة فی تعریف الرأی المحصل الذی حتمت علیه رویة الاقدمین فی جوهرالاجسام السماویة.انجام: و كذالك فی فعل و یشبه ان تكون الشعاعات حوامل القوی الفائضة. والله تعالی اعلم و احكم بالصواب و الیه المرجع و المآب. تمت رسالة الشیخ فی الاجرام السماوی.منابع دیگر: دبا، 1/4 ابنسینا؛ مهدوی، فهرست مصنفات، 68؛ اعلام،1033/2 سینا؛ طبقات 63/5.(17)359، نسخ كهن، مقابله شدۀ 697 ق، (ص 137-154). (عكس).شمث 317462اصل نسخه: ایاصوفیا، ش 4849 و فیلم آن دانشگاه، ش 1190 (فیلمها، 576/1).(17) 359، همان نسخ كهن، مكرر ش (359/17). شمث 317462(17)437، همان نسخ كهن، مكرر ش 359/17. (گ 63-69). شمث 318162
خرید فایل اسکن
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور
کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد
زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:
قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید
فشردن دکمه ثبت نام به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات تارنما می باشد
کد تایید را وارد نمایید