فراخوان پانزدهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره

فراخوان شرکت در پانزدهمین مهراوه شعر و داستان جوان سوره منتشر شد.

 
 
فراخوان شرکت در پانزدهمین مهراوه شعر و داستان جوان سوره منتشر شد.

 به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، پانزدهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره در سه بخش داستان، شامل داستان كوتاه و داستان صد كلمه‌ای، شعر سنتی و نو و ترانه و تصنیف با موضوع آزاد، مرداد 96 برگزار می‌شود.

هنرمندان برای شركت در این مهرواره باید آثار خود را تا 20 خرداد‌ماه پس از اطلاع از مقررات عمومی و شرایط ارسال، ثبت‌نام در سایت موسسه فرهنگی و هنری سپهر‌سوره‌ هنر به نشانی www.artfest.ir آثار خود را به نشانی، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همكف، دبیرخانه مركزی جشنواره‌ها ارسال كنند.

هر یک از داوطلبان شرکت در جشنواره می‌تواند در بخش شعر حداكثر 6 اثر، در بخش ترانه حداكثر چهار اثر و در بخش داستان حداكثر سه اثر را به دبیر‌خانه جشنواره ارسال  كند. حداكثر سن شركت‌كنندگان تا زمان برگزاری مهرواره 30 سال تمام تعیین شده است. حداكثر 80 نفر از شركت كنندگان در دو بخش داستان و شعر به مرحله پایانی مهرواره دعوت خواهند شد.

به راه یافتگان مرحله پایانی در صورت حضور و شركت در كارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی علاوه بر كمک هزینه ایاب و ذهاب مبلغ 500 هزار تومان تعلق می‌گیرد.

برگزیده بخش داستان كوتاه و داستان صد كلمه‌ای و برگزیدگان  بخش شعر سنتی، شعر نو و ترانه فرصت انتشار خارج از نوبت یک مجموعه اثر از سوی انتشارات سوره مهر و به اثر برگزیده در هر بخش، به انتخاب راه یافتگان به بخش مسابقه جشنواره، لوح تقدیر و جایزه ویژه برگزیدگان اعظا می‌‌شود. ثبت‌نام و دریافت كد‌رهگیری فقط از طریق سایت artfest.ir میسر است.

پانزدهمین جشنواره  پانزدهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره، 26 مردادماه سال آینده در استان تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایبنا