اعلام زمان ثبت‌نام آزمون‌های سراسری ۹۵

1394/8/9 ۰۸:۵۱

اعلام زمان ثبت‌نام آزمون‌های سراسری ۹۵

تقویم جدید ثبت نام و برگزاری آزمون‌های سال ۱۳۹۵ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور اعلام شد. سازمان سنجش آموزش کشور ضمن اعلام تغییر زمان برگزاری برخی آزمون‌ها ، تقویم آزمونی جدید دوره‌های دکتری (نوبت اول و نوبت دوم)، کارشناسی ارشد ناپیوسته و سراسری سال ۹۵ را منتشر کرد.

 

تقویم جدید ثبت نام و برگزاری آزمون‌های سال ۱۳۹۵ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور اعلام شد.

 سازمان سنجش آموزش کشور ضمن اعلام تغییر زمان برگزاری برخی آزمون‌ها ، تقویم آزمونی جدید دوره‌های دکتری (نوبت اول و نوبت دوم)، کارشناسی ارشد ناپیوسته و سراسری سال ۹۵ را منتشر کرد.

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره دکتری ۹۵(نوبت اول) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی www.sanjesh.org از ۶ دی‌ماه آغاز شده و تا ۱۵ دی‌ماه ۹۴ ادامه دارد . تاریخ برگزاری این آزمون در تاریخ ۱۴ اسفند ۹۴ خواهد بود.

ثبت‌نام برای آزمون دوره دکتری ۹۵ (نوبت دوم) نیز از ۲۴ مردادماه آغاز شده و تا ۳۰ مرداد ادامه دارد. این آزمون در تاریخ ۷ آبان‌ماه ۹۵ برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ از تاریخ ۱۶ آذرماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۲ آذرماه ادامه دارد. این آزمون در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. همچنین ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۵ از تاریخ ۱۹ بهمن ماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۸ بهمن ۹۴ ادامه دارد. این آزمون بعد از ماه مبارک رمضان و در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۹۵ برگزار می‌شود.

منبع: روزنامه اطلاعات

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: