مدرسۀ تابستانی «نظریۀ تکامل: از علم تا فلسفه» برگزار می شود

1393/5/6 ۱۲:۱۲

مدرسۀ تابستانی «نظریۀ تکامل: از علم تا فلسفه» برگزار می شود

مدرسۀ تابستانی «نظریۀ تکامل: از علم تا فلسفه»به همت گروه مطالعات علم مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، از 29 تا 31 شهریور ماه 1393 برگزار می‌شود. به نقل از پایگاه خبری حکمت و فلسفه ایران، در راستای تقویت فلسفه های مضاف در محیط علمی کشور، مدرسۀ تابستانی «نظریۀ تکامل: از علم تا فلسفه»به همت گروه مطالعات علم مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، از 29 تا 31 شهریور ماه 1393 برگزار می‌شود.

 

مدرسۀ تابستانی «نظریۀ تکامل: از علم تا فلسفه»به همت گروه مطالعات علم مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، از 29 تا 31 شهریور ماه 1393 برگزار می‌شود.

به نقل از پایگاه خبری حکمت و فلسفه ایران، در راستای تقویت فلسفه های مضاف در محیط علمی کشور،  مدرسۀ تابستانی «نظریۀ تکامل: از علم تا فلسفه»به همت گروه مطالعات علم مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، از 29 تا 31 شهریور ماه 1393 برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت شرکت در این دوره  رزومۀ علمی و اطلاعات تماس خود را تا تاریخ 29 مرداد 1393 به رایانامۀ گروه مطالعات علم به نشانی sts@irip.ir ارسال نمایند.

پذیرش متقاضیان با اولویت ارتباط سوابق علمی آنها با موضوع این مدرسۀ تابستانی انجام خواهد شد. جلسات این دوره توسط اساتید مجرب فلسفه و زیست‌شناسی و دانشجویان دکتری برگزار خواهد شد و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در دوره اعطا می‌گردد. هزینۀ شرکت در این دوره 500 هزار ریال می‌باشد.

خبرگزاری مهر

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: