نخستین جشنواره آواها و نواهای رضوی به کار خود پایان داد

1395/5/24 ۱۰:۳۳

 نخستین جشنواره آواها و نواهای رضوی به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره آواها و نواهای رضوی با حضور برخی از هنرمندان این عرصه برگزار شد و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل آمد.


            

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره آواها و نواهای رضوی با حضور برخی از هنرمندان این عرصه برگزار شد و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

 آیین اختتامیه نخستین جشنواره آواها و نواهای رضوی با حضورعلی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، چاووشی معاون سیاسی انتظامی استاندار تهران، برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و برخی از هنرمندان حوزه آواها و نواهای رضوی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم برزین ضرغامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این جشنواره را قرائت کرد.

در این مراسم محمد اصفهانی بر روی صحنه بخش هایی از قطعه «ولایت عشق» را اجرا کرد.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری این جشنواره را حرکتی مثبت خواند و گفت : بایستی در حوزه آوایی کارهای ارزشمندی انجام دهیم. این انتظار هست که آواها و نواهای رضوی بتواند جایگزین کارهای نیمه تمام شود و در آینده در سطح سراسری و فراتر از مرزها مطرح شود.

در پایان این مراسم برگزیدگان نخستین جشنواره آواها و نواهای رضوی تجلیل شدند.

در بخش آواهای رضوی (تکنوازی) غفور محمدزاده ، جمشید پورعطایی و سید علی موسوی از ایلام محمد سالار از تربت جام تجلیل شدند.

در بخش آواهای رضوی (گروه نوازی) احد ملکی علشاه از آذربایجان، باسم حمادی سرپرست گروه میسان از اهواز، خلیلی شیری سرپرست گروه صبا از تایباد، سید امیر حسین سید سرپرست گروه آریاگان از بهبهان، سیف اله ورزیده رودی سرپرست گروه شمس از خواف، صحرا روشن سرپرست گروه صحرا روشن از بجنورد، علی صدیقی راد سرپرست گروه چکاوک از کرج، غفور امانیان سرپرست گروه مقام چیلر از بندر ترکمن، مصطفی شاه حسینی سرپرست گروه ثامن الحجج از تفرش، سید جلال محمدی سرپرست گروه تبری از قائم شهر، سید جواد حسینی سرپرست گروه آرام یار از علی آباد کتول، داود رضایی سرپرست گروه بهارباد از کوهدشت، کریم منصوری سرپرست گروه هزارآوا از دهلران به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی و تجلیل شدند.

همچنین در بخش نواهای رضوی محمد شمس آبادی سرپرست گروه رهاوی از نیشابور، عزیز تنها سرپرست گروه سروخراسان از تربت جام و سید علی اسماعیلی سرپرست گروه قاصدک از ورامین لوح تقدیر دریافت کردند.

بخش مرور آثار آریا عظیمی نژاد و استاد کریم خوانی برای قطعه «آمده ام ای شاه پناهم بده»، محمد اصفهانی برای اثر «ولایت عشق»، شهروز حبیبی برای قطعه «رضا جانم» لوح تقدیر دریافت کردند.

در بخش نماهنگ مصطفی مسگری از مشهد برای نماهنگ «زیارت» لوح تقدیر دریافت کرد.

در بخش تجلیل از پیشکسوتان ، احد ملکی علیشاه از آذربایجان، نایب علی صحرا روشن از بجنورد، کریم منصوری از دهلران، مرتضی شاه حسینی از تفرش، محمد جعفر سید از بهبهان، حسین تجلی از بهبهان، عبدالکریم گزیکی از تایباد لوح سپاس دریافت کردند.

منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: