با حکم وزیر علوم رییس دانشگاه علمی - کاربردی تغییر کرد

1393/4/11 ۱۳:۰۱

با حکم وزیر علوم رییس دانشگاه علمی - کاربردی تغییر کرد

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی - کاربردی را منصوب کرد . رضا فرجی دانا در حکمی مسعود شفیعی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای را با حفظ سمت به سرپرستی دانشگاه جامع علمی - کاربردی تعیین کرد.

 

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی - کاربردی را منصوب کرد .

رضا فرجی دانا در حکمی مسعود شفیعی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای را با حفظ سمت به سرپرستی دانشگاه جامع علمی - کاربردی تعیین کرد.

در حکم انتصاب شفیعی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به سرپرستی دانشگاه جامع علمی – کاربردی منصوب می شوید .

 انتظار دارد ، به منظور ساماندهی ، هم افزایی و انسجام بخشی فعالیت های این دو دانشگاه تحول در ساختار کلان آموزش های مهارتی و شغل محور به منظور دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع موانع و مشکلات موجود در ساختار های عرضه کننده آموزش های مذکور را انجام دهید .

دراین حکم همچنین ترویج فرهنگ و مهارت های کسب و کار دانش بنیان و کار آفرینی و ارتقای توانایی های علمی و فناوری و مهارتی دانشجویان با تاکید بر نیاز های جامعه و مستعد سازی جهت پذیرش مسئولیت های شغلی، فراهم آوردن زمینه حضور فعال تر بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری و توسعه آموزش های مهارتی نیز مورد تاکید قرار گرفته است .

فرجی دانا از سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی خواسته است تا نسبت به افزایش قابلیت های خلاقیت ، نوآوری و کار آفرینی در حوزه آموزش های مهارتی کشورو بسترسازی مناسب به منظور ایجاد انگیزه برای جذب افراد مستعد و توانمند به حوزه های مذکور اقدام کند .

ایجاد جایگاه مناسب برای توسعه آموزش های مهارتی در برنامه های توسعه پنج ساله کشور،افزایش فرصت های کیفی در حوزه آموزش های علمی - کاربردی و فنی و حرفه ای با مشارکت دستگاه های مرتبط و توسعه ظرفیت های اشتغال از دیگر خواسته های وزیر علوم از شفیعی است .

در پایان آمده است امید است با اتکال به خداوند متعال ، با درایت ، تدبیر و بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود کشور به ویژه توانایی ها و توانمندی های همکاران محترم دو دانشگاه ، در انجام وظایف محوله و نقش آفرینی در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی موفق و موید باشید .

فرجی دانا همچنین در نامه ای جداگانه از خدمات عبدالرسول پورعباس رئیس سابق دانشگاه جامع علمی - کاربردی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرده است .

 

خبرگزاری ایرنا

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: