​سبک و ساختار غزل خاقانی بررسی می‌شود

1395/5/6 ۱۲:۴۵

​سبک و ساختار غزل خاقانی بررسی می‌شود

سبک و ساختار غزل خاقانی در قالب یکی از جلسات درس گفتارهایی درباره خاقانی در مرکز فرهنگی شهر کتاب مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. ​سبک و ساختار غزل خاقانی بررسی می‌شود

 
 
 
سبک و ساختار غزل خاقانی در قالب یکی از جلسات درس گفتارهایی درباره خاقانی در مرکز فرهنگی شهر کتاب مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
​سبک و ساختار غزل خاقانی بررسی می‌شود
 
 بیست‌وششمین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره خاقانی روز چهارشنبه ۶ مرداد با حضور عبدالرضا مدرس‌زاده در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

غزل خاقانی از پایه‌های اصلی غزل سنتی فارسی است که در قرن‌های هفتم و هشتم به اوج خود رسیده و شکلی دیگر از شخصیت ادبی این شاعر توانمند را نشان می‌دهد. خاقانی موفق شده در کنار قصاید پیچیده و هنری با حفظ استواری سخن، مضامین احساسی و عاشقانه را به شیوه‌ای پذیرفتنی و دوست‌داشتنی بیان و تعبیرات لطیف و تصویرهای بدیعی را عرضه کند.

بیست‌وششمین نشست از سری جلسات درس‌ گفتارهایی درباره خاقانی به موضوع «بررسی و تحلیل سبک و ساختار غزل خاقانی» از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ششم مرداد در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

منبع: ایبنا

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: