اقتدار فرهنگي نظام را در خارج از كشور با عزم ملي افزايش دهيم

1393/1/17 ۰۱:۲۴

اقتدار فرهنگي نظام را در خارج از كشور با عزم ملي افزايش دهيم

ابراهيمي تركمان تأكيد كرد: ما بايد تلاش كنيم با هم افزايي دستگاه هاي فرهنگي مرتبط با سازمان، مديريت فرهنگي در خارج از كشور را بهبود بخشيم.

دكتر ابوذر ابراهيمي تركمان در ديدار نوروزي با کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، گفت: بايد تلاش كنيم با عزم ملي و با هم افزايي دستگاه هاي فرهنگي كشور اقتدار فرهنگي نظام را در خارج افزايش دهيم.
 ديدار نوروزي "ابوذر ابراهيمي تركمان"، رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي صبح امروز 16 فروردين با حضور معاونين، مديران  و كارشناسان در سالن حسينيه الزهرا(س) اين سازمان برگزار شد.
در اين مراسم، ابراهيمي تركمان ضمن تبريك سال نو و تسليت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)،  با اشاره به حديثي از آن حضرت كه فرموده اند: «مَنْ أصْعَدَ إلي اللّهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، أهْبَطَ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ لَهُ أفْضَلَ مَصْلَحَتِهِ: هركس عبادات و كارهاي خود را خالصانه براي خدا انجام دهد، خداوند بهترين مصلحتها و بركات خود را براي او تقدير مي نمايد.»، گفت: اين عالم مديري دارد كه سرنوشت همه ما به دست اوست و هرچه هست از ناحيه خداست و غير او نيست. پس  بايد هميشه به دنبال اين باشيم كه خدمتي خالصانه عرضه كنيم و با اعتقاد قلبي كار كنيم كه اگر اينچنين شود، ديگران مي بينند و امكانات متناسب كار نيز جذب  خواهد شد.
 
وي با اشاره به نامگذاري سال جديد بنام "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملي و مديريت جهادي" از سوي مقام معظم رهبري، بر اهميت توسعه فرهنگي تأکيد و اظهار داشت: بايد همه بيانديشيم كه چطور مي شود عزم ملي و مديريت جهادي را در خدمت فرهنگ در آوريم.
 
ابراهيمي تركمان تأكيد كرد: ما بايد تلاش كنيم با هم افزايي دستگاه هاي فرهنگي مرتبط با سازمان، مديريت فرهنگي در خارج از كشور را بهبود بخشيم.
وي افزود: در حوزه پژوهش نيز بايد كارهايي انجام شود كه در جهت توسعه بخشيدن به فعاليت هاي سازمان در خارج از كشور باشد و همچنين در بخش معاونت فرهنگي نيز انتظار داريم در حوزه هاي فيلم، سينما و زنان اتفاقات قابل قبولي بيافتد.
 
رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در خاتمه با آرزوي سالي پر از بركت و شادي و خلوص نيت براي همه گفت: همگي بايد دست به دست يكديگر داده تا بتوانيم در جهت اهداف سازمان گامهاي بلندي برداريم و آنچه در توان داريم به كار گيريم تا اقتدار فرهنگي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در خارج از كشور را افزايش دهيم.
 
ابراهيمي تركمان در پايان ياد و خاطره شهيدان اقتدار فرهنگي، شهيد گنجي، شهيد رحيمي و شهيد انصاري را گرامي داشت.
نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

برچسب ها

اخبار مرتبط

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: